Äntligen är jag igång med träningen igen efter ca 2 veckors uppehåll med en äcklig förkylning. Åkte med Amanda till Rotebro och körde på ett av 24/7 nyöppnade gym. Riktigt fräscht faktiskt. Igår blev det mage och rumpa och imorgon ska jag och Amanda köra Boxning i Sumpan så jag vågar nog inte ge mig på armar idag. 
 
Jag testade en ny övning igår som Amanda och Elvira hittat på nätet, jäklar vad den tar. Jag använde mig av en pilatesboll och la mig ner på bollen, rumpan ska ganska lång ner, och sen tog jag tag i ribbstolen och lyfte upp knäna mot mig. Tror jag ska köra lite av den idag igen, älskar att träna mage! Någon som har förslag på några bra övningar man kan göra för att få platt mage?
 
Jag har kollat runt lite på nya träningskläder och känner att det måste införskaffas NU. Hittade en sida, Stronger, otroligt snygga kläder. Lite dyrare men så riktigt snygga mönster. Älskar deras hoodies också, skulle vilja skaffa tröjan "Get shit done" så vi får väl se om man kanske beställer den nu vid löning!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej