I fredags drog vi ut och firade av en kollega som hade sin sista dag och vi gjorde det genom att dra till slakthuset. Inte det bästa stället jag varit på men sällskapet gjorde det roligt. 
Jag, Amanda och Andre tyckte inte att kvällen slutade där så vi drog vidare till Patricia och dansade loss. 
En kille kom fram och försökte dansa med Amanda, vilket hon inte ville, så jag försökte lite smidigt blockera. Han uppskattade inte detta så mycket så han vräkte ur sig:
- "Vad fan är ditt problem!?" 
- "Du är mitt problem, fatta vinken, hon vill inte dansa med dig!" 
Jag vet ej om han trodde att han skulle få pluspoäng eller något men hans nästa ord var:
- "Du är så jävla ful och din tjejpolare är jätte snygg!" 
Vissa killar är riktigt tappade, inte alla men en hel del. Speciellt kåta killar efter lite alkohol. 

Dagen efter drog jag till min mamma för en tjejkväll med Åsa, hennes mamma Lena och min mamma. Vi hade en riktigt mysig kväll med rödvin, god mat och Trivial Pursuit party edition. Riktigt roligt spel men jag vann inte en enda omgång. Det är inte som vanliga Trivial Pursuit, detta går lite snabbare. 



Idag har jag påbörjat min semester så dagen började med att jag åkte hem till min mamma och har umgåtts med henne hela dagen och runt fyra drog jag hem till Åsa. Vi åkte till sumpan och köpte lite vin och pizza och nu sitter vi i soffan och skålar in semestern och kollar på Blade. 

Imorgon kommer hennes mamma och hämtar upp oss och så kör hon oss till Arlanda! Den där Arlanda ölen är efterlängtad! 

1 kommentarer

Mamma

25 Mar 2015 09:07

Ha en super semester nu .. :-) Älskar dig till månen o tillbaka <3

Kommentera

Publiceras ej