I fredags åkte vi på kryssning och det hände grejer kan man väl säga. Vi tjejer började i alla fall med att äta buffé på Mongolia Djingis Khan vid hötorget. Sedan drog vi därfirån till Gärdet och hämtade ut våra hyttnycklar. på båten och börja fixa sig! Runt åtta tiden drog vi ner till taxfree och köpte lite alkohol och drog tillbaka upp till hytten för att supa ner oss själv, vilket vi garanterat gjorde. Vissa hårdare än andra må jag tillägga. Dessa "vissa" somnade även runt 12. I alla fall, vi satt i våra hytter och hade det trevligt, mestadels i grabbarnas hytt, och senare in mot kvällen så försvann Amandas högtalare. Så det vart ju ett jädrans liv. Amanda gick crazy bananas på ett par grabbar då hon och även några andra misstänkte att de var de som hade snott högtalaren. Efter folk börjat lugna ner sig så kom nästa idiot och började bråka med mig och Elin. Som tur var blev det inge slagsmål utan grabbarna lyckades hålla tillbaka oss som de två små kaxigar Chihuahuorna vi var. 
Runt 1 drog vi upp och skulle kolla på Hoffmaestro. Eftersom det var så mycket folk så tyckte jag att det skulle vara bra att ställa mig på en ostabil stol för att se bättre. Självklart så ramlade jag. Baklänges. Ganska hårt. Det gjorde ont. Har värsta bullan och även sjukt ont i ryggen men.. YOLO! Jag såg Hoffmaestro bra ett tag i alla fall!
Sen är kvällen lite svart, men jag kom väl i säng runt 6 tiden. Dagen efter bestod av torra pizzabitar, en kille utklädd till banan, massa skratt och Basse.
Historien om Basse är i alla fall att vi satt i hytten dagen efter och snackade massa skit i väntan på att komma i land. Av någon anledning kom namnet Basse upp, ingen vi känner eller så. Robin orkade inte resa sig upp för att hämta min lilla högtalare, Melvin, för att lyssna på musik så han skrek ut "BASSE!" och in i hytten kommer en kille som faktiskt heter Basse. Robin ber honom ge honom Melvin, som ligger 1 meter bort från där han sitter och sedan går killen och lämnar 8 st människor som dör av skratt.
 
Vid terminalen hämtade Martin upp oss för vi var lite slitna och trötta plus att jag hade typ ett flak öl kvar jag inte orkade bära på. Vi drog till Palmyras och köpte mat och åkte sedan hem. Har lite mat kvar från igår så det blir även min middag idag, mums!
Nu sitter jag på jobbet och jobbar in lite övertid. Sitter och tar vanliga Kundtjänst samtal vilket inte är så farligt. Har även ganska mycket tid mellan samtalen som är skönt. Sen blir det hem och städa lite och äta upp min rester från igår!
 
 
 
 
 
 
Melvin the little speaker 

Kommentera

Publiceras ej