I förra veckan så bestämde jag och Frida att vi ej ville sitta hemma och ha det tråkigt på Fredagen så vi kom fram till att vi skulle dricka lite vin och snacka lite skit hemma hos mig vilket resulterade i att det kom över lite mer folk och vi höll igång långt in på natten med relativt hög musik så mina grannar lär inte ha uppskattat oss. 
Dagen efter vaknade jag med en huvudvärk som inte var riktigt välkommen och det tog ett tag innan jag kände mig som en människa igen. 
På kvällen drog jag iväg till Kakan i Hammarbyhöjden för att se finalen i Melodifestivalen. Efter en huvudvärkstablett, tacos, efterrätt och två glas champange så var jag på topp igen. Kakan gjorde en riktigt god chockladtårta och den lär man göra själv någon dag, receptet hittas här.
V hade en riktigt trevlig kväll men jag är lite besviken på att Måns vann då det inte alls var den låten jag hade hoppats på men vi får se, han kanske levererar i Eurovision. 
 
 
 
Efter mellomys hemma hos Kakan så åkte jag hem till Stephanie i Sickla och hade det trevligt. Vi spelade ett spel som heter Cards Against Humanity, sjukt kul! Ska lätt köpa hem detta!
 
"To start the game, each player draws ten white "answer" cards. The player "who pooped last" begins as the Card Czar, and plays a black "question" card. The Card Czar reads the question out to the group. Each player answers the question by passing one white "answer" card, face down, to the Card Czar. The Card Czar shuffles all of the answers, reads them out loud in a humorous fashion, and picks their favorite. Whoever played that answer gets to keep the Black Card as one Awesome Point. After each round, a new player becomes the Card Czar, and every player draws back up to ten cards"
 
 
Jag ramlade väl innanför dörren runt 3, nykter faktiskt, och somnade ganska så omgående. Sov typ bort hela Söndagen och det var sååå skönt! Ledighet har ju inte direkt varit min bästa vän i Februari månad.
På kvällen var jag förbi min bakfulla pappa och käkade middag och sen blev det lite öl nere på Greens i Sumpan med min inneboende och hans polare. Kom hem runt halv 11 och tog en dusch och la mig sedan i sängen. Tog ett tag att somna så jag har väl sovit runt 4 timmar inatt. 
 
Jag hämtade ut min beställning från Gymgrossisten igår också så idag har jag petat i mig den första kapseln Ripped Hardcore. Än så länge så mår jag bra, känner mig piggare vilket behövs men jag fick lite ont i magen och lite halsbränna men det gick över lika fort som det kom så det kan jag nog överleva. Får väl se lite längre fram om dessa ger något resultat! 
 
Nu sitter jag på jobbet och drömmer mig bort till Thailand, om 9 dagar är det dax! Ser inte fram emot flygresan men det kommer att vara värt när man är framme. 

Kommentera

Publiceras ej