Hej hej! Har inte riktigt orkat lägga ner energi på bloggen de senaste dagarna då jag varit relativt sjuk. Åkte på en rejäl förkylning som nu börjar försvinna. Ska bli skönt att få börja med träningen igen!
Så det har varit att arbeta och sen direkt hem och sova. Skulle dragit ut och firat en gammal klasskompis i Fredags men blev hemma istället och alla hjärtans dag blev det också jobb och sen hem och sova. Skulle den kvällen även dragit ut men för att då dra hem till Kakan och kolla på Melodifestivalen och sen möta lite folk inne i stan. Kändes ju lagomt kul att ligga hemma nerbäddad i sängen istället helt försörd och snorig. 
 
I Torsdags träffade jag i alla fall min pappa och vi gick till Libaneza i Sundbyberg och åt middag. Vi båda tog in Lammracks med klyftpotatis. Godaste lammracksen jag någosin käkat. Lär bli mitt och pappas nya ställe. Vi brukar dra ut och äta och då hamnar vi oftast på Parma, också riktigt bra mat men nu vidgar vi våra vyer och rör oss mot nästa ställe!
 
 
 
 
 
På Fredag ska jag på bio med Kakan och Jenka, oavsett om jag mår dåligt eller inte! Vi har bokat VIP biljetter till Fifty Shades Of Grey! Ska bli så kul, har längtat efter att få se den, en porrfilm med handlig!
Jag har även försökt byta bort en helg nu i Mars så jag kan åka och hälsa på en vän på Gotland, skönt att få komma bort lite nu när jag jobbat röven av mig i Februari, men det ser lite mörkt ut. Vi får se vad som händer helt enkelt! 
Nu ska jag återgå till jobbet som jag är fast på till 21:00 sen hem och gosa ner mig i sängen och kolla på The Hunger Games - Mockingjay: Part 1, yeeeeay!

Kommentera

Publiceras ej