Idag fter jobbet drog jag och Amanda och körde Box på 24/7. Riktigt najs träningspass men man är lite sliten nu. Ska bli intressant och se hur mycket jag pallar imorgon med Åsa då vi ska köra CXWORXS.
 
"CXWORX™ vässar verkligen in på bålen och andra muskler som ansluter överkropp till underkropp. Det är idealiskt för åtdragning på magen och rumpan, samtidigt förbättrar träningen funktionell styrka och hjälper till med förebyggande av skador. CXWORX™ kommer att hjälpa dig att springa snabbare ... spela tuffare ... och bli starkare! CXWORX™ ersätter Core. Efter att du kört CXWORX™ är din bål utmattad vilket betyder att du inte ska köra styrketräning som t.ex. BodyPump direkt efter ett pass. Däremot går det utmärkt att köra cardioträning som exempelvis spinning och Indoor Walking tillsammans med CXWORX™."
 
Jag körde ju mage och rumpa i förrgår och idag är ju träningsvärken på topp och den lär vara skön imorgon också. 
 
En liten bild från passet, good work everyone!
 
Jag har haft lite tid över på jobbet idag faktiskt, helt otroligt, och satt och kollade runt efter lite bra proteinpulver och snubblade över en artikel på Aftonbladet om Frida Sjöström och vad hon rekommenderar så jag tänkte varför inte. Klickade mig vidare och gjorde en beställning på Gymgrossisten. Blev lite smått och gott.
 

Ripped Hardcore - Nya generationens fettförbrännare från Chained Nutrition! Extrem energi, dämpad hunger och ökad frisättning av kroppsfett! Omåttligt populär!

  • Potent och högkoncentrerad, endast 1 kapsel per dag
  • Ger intensiv energi och framkallar ett sylvasst fokus
  • Stimulerar den basala ämnesomsättningen
  • Ökar frisättningen av kroppsfett
  • Reglerar blodsockret och minskar aptiten
  • Omåttligt populär storsäljare - prova du också!

Lean Protein Bar - Sommarens hetaste varumärke Star Nutrition Hers erbjuder dig en liten, välsmakande och mycket näringsrik proteinbar för hårt tränande kvinnor! Minimalt sockervärde!

  • 0,7 g sockerarter per bar!
  • Liten och behändig
  • Lätt att äta - slipp oönskad övermättnad eller tyngd i magen
  • 40% protein - optimalt för muskeluppbyggnad och återhämtning

Lean Protein - Högkvalitativt proteinpulver från Star Nutrition Hers tillverkat av vassleproteinkoncentrat och vassleproteinisolat. Med tillsatta enzymer för förbättrat upptag!

  • Berikat med enzymer för förbättrast upptag - skonsamt mot magen
  • Lågt fett- och sockerinnehåll
  • Högvärdigt protein för uppbyggnad av muskelmassa
  • Lättblandat i 4 goda smaker
Får se om dessa grejer funkar, återkommer med en rapport efter att jag användt dom ett tag!
Till middag blev det i alla fall Lax med bulgur och hemmagjord romsås, vart smaskens! Det roliga är att när vattnet hade börjat koka upp och ungen var klar och jag bara skulle värma på allt så insåg jag att jag köpt fel creme fraiche till romsåsen, lyckades köpa Franska örter istället för en vanlig? Jag testade för att se om det blev gott med den för jag orkade verkligen inte springa ner för jag hade städat hela lägenheten innan. Det blev inte lyckat så det var bara att dra ner på Ica och rätta till felet. 
 
Lax med hemmagjord romsås och bulgur
4 dl bulgur
4 frysta laxfilér
1 köttbuljong
 
Koka upp 8 dl vatten med en bit köttbuljong och sätt ugnen på 175 grader. När ugnen är klar och vattnet kokar så släng ner bulgurn i vattnet, sänk värmen på vattnet, och laxen in i ugnen. Båda ska värmas på i ca 13-14 min. Servera med romsås och en liten sallad.
 
Hemmagjord romsås
2 dl lätt creme fraiche
1 liten burk med storkornig stenbitsrom
1 vitlöksklyfta
Hackad gräslök
Salt
 
Blanda ner allt i en liten skål. Klart!
 
Ikväll efter jag städat, ätit och duschat så har jag bokat färjan över till Gotland, yeeeay. En liten semester innan semestern! Varför inte liksom. Det rök även lite pengar på g hem från gymet då jag skulle in på H&M och köpa lite grejer, slutade ju med lite mer än vad jag tänkt mig men men så är det att vara kvinna!
 

Kommentera

Publiceras ej