I torsdags blev det en "liten" aw med Amanda, Patrik och Calle. "Två öl som max sen hem för jag börjar tidigt". Jo tjena, som det brukar sluta så var man hemma runt 3 halv 4 och lite fattigare. Yeeeay. Kändes riktigt bra dagen efter när jag dessutom skulle ta kundsamtal. Smart Tessan, riktigt smidigt. 
 
 
The Hunger Games var inte den bästa om jag säger så. Visst det hände lite grejer men det kändes väldigt segt mestadels. Var ju även och såg Fifty Shades Of Grey i fredags, äntligen! ICKE! Allt kändes väldigt snabbspolat och mycket saknades. Det blir väl lite så när man gör om en bok till en film men såhär besviken trodde jag inte att jag skulle bli. Kommer ju två filmer till så vi får hoppas att dom lyckas bättre med dom. 
Det som ändå var ganska najs var ju att vi satt på VIP platserna och kunde dra i oss lite vin för att dämpa smärtan av hur vi slösat 2 timmar av våra liv.
Efter filmen drog jag hem till Amanda ute i Sollentuna och drack lite mer med massa vänner. Det var en rolig kväll med både skratt och tårar. Jag lyckades även duscha Elvira i iskallt vatten vilket var otroligt kul. Hon och Patrik satt i badkaret och Elvira sa "Gud va skönt det hade varit med en dusch". "Okej" sa jag och drog igång duschen. Du ville ju Elvira?
 
 
 
 
 
 
Var ju lagomt sliten dagen efter då det blev ganska sent men på kvällen var man på't igen! Jag jobbade fram till halv 5 och sen drog jag och möte pappa för att äta lite och umgås innan det bar av mot andra äventyr. Vi drog såklart till Libaneza och åt lammracks igen. Så fantastiskt gott! Efter det så drog vi ner på Arnest i Sumpan och drog en öl i väntan på att Elvira, Amanda och Melich skulle hämta upp mig för att sedan åka hem till Fikret och kolla Melodifestivalen. Jag var otroligt mätt när jag kom dit men eftersom dom skulle käka tacos så kunde jag inte motstå så det fick bli en portion.. Eller två. 
Av någon anledning kom vi in på skräcktema och snackade om olika skräckfilmer och läskiga historier. Efter vi ätit klart så tyckte grabbarna att det var en rolig ide att vi tjejer skulle spela något skräckspel. Kan ej komma ihåg namnet på det men man sprang runt i en korridor, runt runt och runt och gjorde olika saker varje runda. Jag trodde jag skulle bajsa på mig. Tre livrädda tjejer uppkrupna i soffan, jag och Amanda med varsin kudde som vi gömde oss bakom när det vart för läskigt. Har ett klipp när Elvira spelar som jag ska klippa till då det är 25 min långt så man bara får se de roliga delarna! Återkommer med den. 
Kvällen slutade ganska sent och vi drog snabbt förbi mig så jag fick duscha och hämta lite grejer och sen drog vi hem till Amanda alla fyra och sov kvar där. Vi tjejer ville liksom inte sova själva efter den upplevelsen så vi tre delade säng och somnade väl runt 4. 
Nu sitter jag i alla fall på jobbet, helg nummer 11, och får sluta om ca 2 timmar och då blir det hem och käka lövbiff! 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej