Igår var jag lite trött när jag var på väg hem. Jag använde nämligen mitt passerkort till jobbet för att komma in i porten hemma.. Success!
Nu är jag i alla fall på jobbet och dagen rullar på ganska bra. Nu har jag ju kommit in på min helvetesmånad så vi får se hur jag mår när Februari är över. 
 
Jag har ju försökt hålla mig till så mycket LCHF som möjligt nu på senaste för att träningen ska ge bättre resultat och idag käkade jag en krämig pastarätt, vilket jag ångrar. Jag fick så ont i magen efter och jag har det fortfarande. Antar ioförsig att det krämiga inte direkt var laktosfritt men såhär brukar jag aldrig bli så pastan gjorde väl sitt också. Har nämligen inte ätit så mycket pasta på senaste. Blir ingen pasta igen på ett tag kan jag säga. 
 
Jag tänkte dra och kötta lite på gymmet idag efter jobbet men det beror lite på. Jag tvättade nämligen mina träningskläder igår och somnade tidigt så jag hängde aldrig upp tvätten. Var inget jag direkt tänkte på innan jag gick till jobbet heller så jag hoppas att min inneboende inte glömde det för jag bad honom göra det i morse innan han skulle till jobbet. 
 
Igår gick jag och storhandlade lite efter jobbet. Köpte mat för en vecka, LCHF style. Tänkte att jag skulle gjort något gott igår men jag somnade ju som sagt så jag ska göra ett nytt försök idag. 
Kanske blir Chorizo med Zucchiniröra, muuuuuums!
 

Kommentera

Publiceras ej