De två senaste dagarna har jag och Elvira köttat på gymmet och man har lagom träningsvärk typ överallt, men det är najs. Man känner liksom att man fått något gjort! Jag har ingen större erfarenhet av träning så det är ganska skönt när jag tränar med Åsa eller Elvira för dom vet vad man ska göra för att få ut något ur sin träning. Känns ju lite fånigt att stå där och se ut som ett mongo som inte har en aning om vad hon håller på med.
 
Mina mått i cm just nu är:
Mage 87
Armar 28
Lår 46
Ska bli kul att se resultatet innan Thailand sen! 
 
 
Jag efter 1,5 min planka, lite sliten sådär.
 
Jag har även fortsatt med LCHF, lite stolt faktiskt! (Recept för 4 portioner)
- 5 dl grädde
- Broccoli, 2 st
- En halv kassler
- Riven grevé ost samt en påse vanlig riven pizza ost
- Salt och peppar
Blanda allt och fördela jämt i ungsformen och sedan In i ugnen på 125 grader i ca 30-40 min, mums!
 
Idag har jag varit förbi Iza och fixat min tatuering jag gjorde i Thailand då den såg förjävlig ut. Riktigt nöjd blev jag och smärtan var inte i närheten av smärtan jag upplevde när jag gjorde den första gången. Visserligen hade jag bränt mig på hela ryggen samma dag jag skulle göra den. Nu ser den jätte bra ut, tack fina Iza! Jag är supernöjd!
Spana in henne på G.E.D Tattoo 
 
Man ser liksom lite skillnad! 
 
Just nu är jag hemma hos mamma och varit här hela dagen. Just nu kollar vi lite film och myser i soffan. Jag sitter även och pillar på min nya surfplatta som kom idag! Om en stund ska jag köra på lite The Incredible Face Mask och lida när jag drar av den, men det är värt då den drar med massa smuts! 
 
Juste! Jag fick igenom min övertid så i februari kommer jag ha 3 lediga dagar, like a boss!

Kommentera

Publiceras ej